Szeretettel köszöntelek a Need for speed klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Need for speed klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Need for speed klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Need for speed klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Need for speed klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Need for speed klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Need for speed klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Need for speed klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ugyan elég sok kritika érte a Need for Speed sorozat ezen részét minden konzolon, amelyre kiadták, az Electronic Arts úgy döntött, az iPhone-t sem hagyja ki a platformok listájáról. Ennek a döntésnek köszönhetően megszületett a kézikonzol eddigi egyik legjobb autós játéka, mely olyan élményt nyújt, amit már sokan próbáltak, ám eddig nem nagyon akart nekik összejönni.
Tri-City visszavár
A
játék történetén nem változtattak, olyannyira, hogy az élőszereplős
átvezető videókat is változatlan formában tekinthetjük meg a pályák
előtt vagy után. Ami merőben más, az a pályák felépítése, ugyanis
ahelyett, hogy szabadon barangolhatnánk a városban, előre megadott
pályákon kell mennünk, de ez nem is baj, mert ez nem rontja az élvezeti
értéket, sőt. Három nagy részre bonthatjuk Tri-City-t: Az első Sunset
Hills, itt kezdődik minden, a második Port Crescent, és végül Palm
Harborban kell leszámolni ellenfeleinkkel. Minden városrészben nyolc
verseny található, ezek között van sima körverseny, rendőrkiiktatás,
menekülés, sprint, lehagyás, kiesős körverseny, rombolás és leszámolás
is. A leszámolások során a játék többi verziójában is látott
ellenfeleket (G-mac, Chase, Hector, Zac) kell kiiktatnunk, amit lassú
kocsival esélytelen lesz megcsinálni, akárhogy is toljuk neki a nitrót.
Driftelni lehet, azonban annak ellenére, hogy extra pénz jár érte, nem
érdemes, mert lelassul az autónk, és az ellenfél máris előttünk jár.
Miután befejeztük a fő történetszálat, a menüben új opció jelenik meg,
melyben öt, kimondottan a driftelésre kihegyezett pálya található,
melyeken 8,000 pontot kell gyűjtenünk az autó csúsztatásával. A pontok
mennyisége függ attól, hogy mennyire van kifordulva a kocsi, milyen
gyorsan megyünk, milyen közel vagyunk a pálya széléhez, illetve milyen
régóta driftelünk. Vigyázni kell, ha az autó teljesen kifordul, az
addig abban a kombóban elért pont elveszik.
Tudom, hogy lesznek olyanok, akik lehurrognak, de a játék grafikája gyönyörű az iPhone-hoz képest, még a tükröződések is látszanak az aszfalton. Az autók ugyan nem törnek, de ez egy árkád autóversenynél nem is fontos. Ami a játékban a legszórakoztatóbb, az az irányítás, ugyanis a mozgásérzékelőt használva kell kanyarodnunk, gombokra nincs szükség. A kamera arányosan fordul a készülékkel, így míg a kép folyamatosan vízszintesben marad, az iPhone-t forgathatjuk, mintha egy kormány lenne. Ha kicsit erősebben fordítjuk el egyik irányba, akkor driftelni kezd az autó, és ellenkormányzással kell irányban tartani, nehogy túlforduljon. A gáz automatikusan működik, nitrózni pedig úgy tudunk, ha az ujjunkat a képernyőn lentről felfelé toljuk. Ha fentről lefelé végezzük el ezt a mozgást, akkor időlassítás lép életbe. A képernyőt bárhol megérintve fékezhetünk, ha két ujjunkat lefelé húzzuk, előjön a menü.
Mi jöhet még?
Az
irányítás hamar megszokható, és innentől már semmi nem állhat utunkba,
hogy leküzdjük az akadályokat, melyet egyes versenyek jelentenek. Ha a
pálya széléhez érünk, drasztikusan vesztünk sebességünkből, és ez nem
túl jó, már csak győzelem szempontjából sem. A játékban egyébként autók
széles választéka áll rendelkezésünkre a gyengébbtől a
legyőzhetetlenig, melyek mindegyike tuningolható. A teljesítménynél a
maximális sebességet, a gyorsulást, a kezelhetőséget és a nitrót
állíthatjuk négy fokozatban, de az autó külsejét is változtathatjuk.
Minden járműhöz egy Body Kit tartozik, de a festést, spoilert,
rugózást, matricázást és a felnit többféleképpen állíthatjuk ízlésünk
szerint. Vannak olyan autók, melyek csak bizonyos mennyiségű Style
Point elérése után válnak elérhetővé. Aki izgalmas új élményre vágyik
az autós játékok terén, annak kötelező választás a Need for Speed
Undercover, de akit eddig még nem vonzott az ilyesmi, az is próbálja ki.
Forrás: www.nfs.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!